BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

Akademi Laut Malaysia...

Salam pertemuan buat sume..
Bosannyer...serius bosan..tapi nak wat cmner...kata melaka dah maju tapi nampaknya masih lagi sama macam dulu aje..xda pape perubahan pon..lek sudaa...

Currently kat alam melaka..dah banyak perubahan yang dibuat oleh management..kire ok la tuh..xda la berat sangat..tapi memang adat la kan..kena la Give n Take...so pedehal..

Hidup memang susah..kat Alam pon da naek gila aku kebosanan...tapi sib baek la senior bleh kuar tiap2 minggu...ok la tuh.! balik 1 bln skali..kire nasib la kan..huhu..

yangh terbaek pasal alam adalah makanan..pergh..tender Alam yang baru nie memang pndai jga ati kadet..terbaekk..!! hahaha..
tapi kena diingat jugak nak jaga makan n badan..nanti tak pasal2 kerana makan badan binasa...hahaha..
so...smpai disini saja...

nak g makan la plak..pape pon,aku kena jugak enjoy kat sini..huhu..hopefully aku boleh jadi yang terbaek diantara yang terbaek...insyaAllah...

okla...pape hal kepada yang mengenali, kontek2 la aku yea..aku sentiasa menanti panggilan dan meseghan dari korang..take care n wasalam..!

0 comments: