BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 27, 2010

Apa nak jadi..??

Fuhh..baru blk dari teman kakak n my mum pergi shopping..mcm2 dibelinyer..dgn baju la,sluar la..smpai penat dah aku nie duk mendukung baby jew..mcm biasa la duty aku kalu keluar nie..pegang baby sementara diorang pergi bli barang..

Dalam ak duk mendukung2 nie aku sempat la jugak observed gurl kat situ..tp bkn nk usha2 yea..cume nk obesrved saje..haha..comey2 rupenye budak2 nie..mybe dalam belasan thn la jgk..tp da start keje kat situ..tapi kebanyakan muka mcm org thai..mmg besala tuh kalu da dekat dgn siam..fmili aku sendiri pon dari salasilah org siam jgk..nk kutuk lebih2 kang kene diri sdri lak..mcm lempar taik kt org..bau tetap melekat kt tgn..ish3..

Tapikan..satu jew yg cukup2 aku tak berapa faham..dowang nie cntik,comey..mmg x dinafikan lah kan..tapi kalu bab berpakaian tuh aku kureng berkenan la..pkai t-shirt tp ketat2..ish..pakai tudung tp macam tak pakai..ape nak jadi la skrang nie..bagi aku,baek buang terus jew tudung tuh..tak payah pakai..menyemak je aku tgk..tp nak salahkan dowang tak bleh jugak..sbabnyer kalu tak bertudung aku dengar kene kompaun..tapi tak tau betul ke tak..aku pon baru jew kat kelantan nie.hihihi..

So dalam bnyk2 bnde,aku terpikir lak pasal diri aku nie..still single and jugak tgh mencari..tapi gurl yg macam mana yg aku nak cari? sgguh aku tak tau..tapi aku nak yg loyal,honest n plg pntg menutup aurat,hrmat org tua..aku tak kisah sama ada dye tak cntik,kecik ke beso ke,yg penting bnde2 yang telah aku khabarkan kat atas tuh..

Sbb aku dulu dah terkena..smpai sekarang perasaan nie berbelah bagi..perlu ke aku simpan perasaan nie atau buang trus jew??org dah jelas2 curang dengan kita,tp kita still nak kat dia??ni ke yg dinama kan cinta??sayang??entah..perasaan still berbelah bgi..tp bg aku,jenis yang tak berapa nk kesah nie..aku wat dunno jew..tp bile hati aku da terusik,mgkin aku akan cuba lupekan bnde2 lalu..bak kata bidalan 'patah tumbuh hilang berganti' tp yang berganti tu tak akan sama dengan yang hilang..mybe lebey baek atau lebey x baek..apa2 pon,terserah pada takdir Ilahi sebab kita hanya merancang tapi Allah yang tentukan..

Apa-apa pun,life must go on..jadilah org yg sentiasa percaya pd diri sdri sbb tak guna nk percaya pada org laen bile mana diri sndri yang menjadi mangsa keadaan..huhuhu..

0 comments: