BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 26, 2010

My little heart..

So..this is me..
hakikat semulajadi ssorg mnusia tu akn diketahui mlalui tgkhlaku, perangai dan juga kelakuan..
so do i.. insan biasa maa..ada jgk wat betul salah..tapi hidup kne sntiasa ada kasih syg..kan??syg terhadap semua..love Allah,prophet Muhammad,famili n so on..bgtu jga ak..syg sgt2 kat my little heart nie..





                                                            my little 'Zinnirah Assyifa'

seindah namenyer,secomel rupenyer,nakal tingkahlakunyer..always mke our famili ketawa..umor bru setahun 2bln..tp i think this little cuppy cake very smart..insyaAllah..smga selalu mnjadi insan yg berguna di masa depan..

n inilah my duty for whole 3 month dpt cuti nie..hahaha..da jd bby sitter lak untok dye..tp satu prasaan yg best bile dgn si kecik nie..bnyk pglman..maen kejar2, sorok2, n mcm2 lagi la..tp satu bnda yg si kecik ni tak suka maen ialah patung..hmm..plik la jgk..tp mybe dye bkn slh sorang bby gurl yg suke maen doll..tp takper..itu tak menjadi masalah pon..aku suka ajar budak nie muzik..dye mmg minat sangat dengan muzik..gitar,piano,flute..sume dye minat..tp kire okla..bagus untuk perkembangan minda kan..



  
My experience..bnyk sgt..pglmn jd seorang 'papa muda' yang tak tau apa2..aku cuba bayangkan kalau esok2 aku da ada anak sendiri..apa nak jadi nnti..so dikesempatan ni lah aku amek peluang nak try..aku mandikan..suapkan makan..pakai kan pampers, pakai baju..n last skali tidurkan dye..besh giler..tp kadang2 letey..sebab tak faham ape dye nak..budak2 mmg sukar nak difahami..tapi bile dah besar,aku rasa satu hari nnti aku akan faham..tmbahan pulak kalau dah ada baby sdri..wahh...tinggi gile cita2..tapi takper..biar ada cita2...baru bleh dikota..

so to my little one..i love you so much..although i'll not there for u always,but my doa n my wishes for u will always there..love u...!

0 comments: